قیمت ها به روز می باشد با خیالی راحت خرید کنید.

  1. شاپینو یک قالب وردپرس تازه تاسیس در حوزه فروشگاهی می باشد.  شاپینو به عبارتی یک فروشگاه ساز کامل است که شما می توانید به وسیله آن یک فروشگاه اینترنتی آنلاین در حوزه های مختلفی از جمله: دیجیتال، مد و پوشاک و…راه اندازی نمائید. شاپینو طراحی کاملا ایرانی پسند دارد به گونه ای که کوچک ترین جزئیات را هم در نظر گرفته است و تمام تلاش خود را کرده تا بتواند یک قالب حرفه ای و سبک را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا شما بتوانید صاحب یک وب سایت آنلاین پرقدرت باشید.

شاپینو در حال حاضر تنها دارای یک دمو صفحه اصلی می باشد که کاربران می توانند با استفاده از المنتور تغییرات دلخواه خود را  روی آن اعمال کنند.

قالب شاپینو اولین تجربه یک تیم جوان و جویای نام در حوزه طراحی وب می باشد که هدف آنها رسیدن به اهداف بالا و کسب تجربه های فراوان در این حوزه می باشد.

یکی از مهم ترین نقاط قوت این قالب سبک بودن و سرعت بالای آن می باشد که دلیل آن استفاده نکردن از کدهای آماده و فریم ورک های Css می باشد.

 

دارای صفحه ساز المنتور

قالب شاپینو با صفحه‌ساز المنتور ادغام شده. پس شما می‌توانید هر نوع طراحی که مدنظر دارید را بدون نیاز به ۱ خط برنامه‌نویسی روی صفحات سایت خود اجرا کنید.

 

 

کاملا ریسپانسیو

قالب شاپینو با انواع موبایل‌ها و تبلت‌ها سازگار است. این سازگاری باعث افزایش ورودی گوگل شما خواهد شد.

پنل تنظیمات جای گرفته در منوی سفارشی سازی

تنظیمات قالب شاپینو بسیار ساده و آسان بوده و قابلیت پیشنمایش زنده در آن وجود دارد.

 

 

پنل کاربری ساده اما زیبا

 

مگامنوی بسیار شکیل و کاربر پسند با قابلیت تصویر پس زمینه

 

 

جستجوی ایجکسی

 

 

گزینه های دیگر

 

0
تماس با ما
X